Popular Posts

Monday 20 February 2012

ayam batch 2 tahun 2012

Assalammualaikuk wbrt & Selamat Sejahtera

Hari ni tanggal 21/2/2012 aku mengucap syukur lagi kehadrat Ilahi kerana masih memberi peluang pada aku melihat dunia yang indah ni. Rahmat dan rezeki Mu bercucuran pada ku..Alhamdulillah.. Hari ni juga anak ayam batch 2 tahun 2012 mula masuk ke reban aku sejumlah 300 ekor. Sekali lagi aku ucapkan Alhamdulillah di mana anak-anak ayam yang aku terima dari pembekal dalam keadaan yang amat baik.

Di sini aku juga ucapkan beribu terima kasih dan tahniah kepada isteri aku kerana berjaya menyediakan semua keperluan untuk kemasukan anak ayam baru dari awal sampai akhir..hanya Allah dapat membalas segala usaha mu..



- reban dah sedia menerima kemasukan anak ayam -



- anak-anak ayam masih dalam kotak penghantaran -


- anak-anak ayam baru dah masuk -


- anak-anak ayam dimasukkan dalam reban -


argemilangfarm


No comments:

Post a Comment