Popular Posts

Friday 24 February 2012

antistress

Assalammualaikum wbrt & Selamat Sejahtera

Hari ni aku nak share citer sikit..sikit jer..
Dua-tiga hari lepas, aku baru tambah anak ayam..time ambil anak ayam tu secara tak sengaja pembekal ayam tu ada rakemen satu produk antistress untuk ayam aku..ayam kampung. Mengikut cerita dia, produk ni terbukti bagus untuk menangani stress/tekanan pada ayam dan pada beberapa haiwan ternakan lain juga..seperti itik, kucing, arnab, kambing. Harga dia pun tak mahal, amat berpatutan untuk penternak kecil-kecilan cam kita ni..

Cara penggunaan dia pn senang..campur dlm air minuman untuk 3 hari berturut-turut, 2 kali sebulan dah cukup..boleh diberi pada ternakan masa-masa tegang seperti anak ayam baru masuk reban, anak ayam pindah reban..Nama produk tu Erycin 5.5 Pada pemerhatian aku, produk ni cukup berkesan menangani masalah stress ayam-ayam aku...bukan org jer yg stress..ayam pn stress gak..Bila ayam mengalami stress dan kita tak menangani maslah ni, ayam kita akan tak lalu makan, tak bermaya, suka bergaduh menyebabkan berlaku luka-luka, dan beberapa masalah lain.







argemilangfarm

No comments:

Post a Comment