Popular Posts

Thursday 6 October 2011

anak ayam pertama aku

Assalammualaikum & Salam sejahtera


Langkah seterusnya, pada tanggal 19/08/11 aku buat keputusan utk membeli 20 ekor anak ayam kampung untuk mendiami reban ciptaan ku ini..Aku ucapkan welcome to new home kat anak-anak ayam aku..hehehehe..Ada sekor dari anak ayam aku tu asyik kene buli je kat member-member dia yang lain. Tak sampai sehari..yg kene buli tu telah meninggal dunia..tetiba hati aku sebak walaupun baru sehari aku menjaganya..moral aku nak sampaikan kat sini..camnerlah hati org yg buang anak tu? Mereka takde hati ke? Yg aku ni baru anak ayam mati..meleleh tahap cipan dah air mata..sedih woo..




argemilangfarm

3 comments:

  1. patut la x update FB rupenyer..dok bz ngan blog pulok....bagus2

    ReplyDelete
  2. hehehe..baru nak mencuba yaniey..

    ReplyDelete